Celovito obvladovanje kakovosti

Pri našem delovanju  nam je osnovno izhodišče osredotočenost na odjemalce, zaposlene, okolje in družbeno skupnost, lastnike ter druge partnerje. Pri tem upoštevamo zakonske zahteve ter v celoti in vseh lokacijah (stacionarne in mobilne) zahteve in smernice mednarodnih standardov ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, kakor tudi določila in usmeritve certifikata Družbeno odgovoren delodajalec, ki zajema štiri področja (organizacijsko upravljanje, medgeneracijsko sodelovanje, zdravje in varnost pri delu, usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja). Vse smo integrirali v nam lasten poslovni model.

Politika kakovosti

  • osredotočenost na izpolnjevanje zahtev in pričakovanj vseh odjemalcev (naročnikov in neposrednih uporabnikov naših storitev) ter odzivnost na njihove zahteve,
  • izpolnjevanje zakonskih in drugih zahtev, h katerim smo zavezani ter zahtev standardov, v skladu s katerimi delamo,
  • partnerski odnosi z vsemi odjemalci, dobavitelji in prevzemniki odpadkov,
  • skrb za kakovostno in dosledno izvajanje vseh delovnih procesov,
  • nenehno izboljševanje in razvijanje obstoječih in novih procesov dela ter storitev,
  • postavljanje in spremljanje merljivih ciljev po posameznih procesih dela,
  • ukrepanje v primeru napak in preprečevanje njihovega ponavljanja
  • nenehno izboljševanje in posodabljanje sistema vodenja kakovosti,
  • skrb za strokovnost, osebno kakovosti in fleksibilnost slehernega zaposlenega, ter ustvarjanje pogojev za zadovoljne, zavzete in usposobljene sodelavce, ker le tak sodelavec prispeva k uspešnosti podjetja,
  • spodbujanje inovativnosti in dajanje predlogov pri zaposlenih,
  • ustvarjanje pogojev za stimuliranje, cenjenje in nagrajenost (plačanost) zaposlenih v ravnovesju  med opravljenim delom in rezultati,
  • skrbno ravnanje z delovnimi sredstvi in racionalizacija rabe surovin in energije,
  • zagotavljanje ustreznih virov za izpolnjevanje politike, skrb za pripadnost zaposlenih integriranemu sistemu vodenja, njegovo spoštovanje ter nenehno izboljševanje s strani vodstva,
  • spoštovanje vpeljanega sistema družbene odgovornosti, ki jo razumemo kot odgovoren odnos do zaposlenih, dobaviteljev, okolja, mladih, kulture, športa, lokalne skupnosti in družbenih inštitucij,
  • spoštovanje in izvajanje ukrepov v okviru certifikata Družini prijazno podjetje in Družbeno odgovoren delodajalec,
  • spoštovanje Kodeksa etike podjetja,
  • spremljanje konkurence na trgu posebnih in nevarnih odpadkov in drugih podjetij, ki se ukvarjajo s specifičnimi vrstami odpadkov ter iskanje skupnih projektov in sinergij,
  • spremljanje potencialne konkurence za področje naše dejavnosti, saj se zavedamo, da so konkurenti vsa komunalna podjetja, seveda pogojno, kajti vsa delajo v svojih okoliših na osnovi pridobljene koncesijske pogodbe, ker kakovost, rok in cena še niso vedno pogoj, da dobiš delo, 
  • dostopnost naše politike kakovosti vsem zainteresiranim javnostim.

Poslovnik podjetja .pdf
Poslovnik podjetja .pdf

Spoštovani uporabniki, obveščamo vas, da od 1. 1. 2025 portal za kupce ni več na voljo.

Uporabniki za vse informacije in storitve našega podjetja uporabljate mobilno aplikacijo Saubermacher – Komunala, ki si jo prenesete: